سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۵ واحد توزیع مرغ گرم متخلف در استان قزوین به تعزیرات معرفی شدند.

 جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ واحد مرغ گرم متخلف در این استان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری افزود: طی بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی این واحد‌های متخلف شناسایی شدند که تخلف آن‌ها گرانفروشی بوده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین طی همین بازه زمانی یک واحد نانوایی لواش در استان بعلت تبادل آرد قاچاق با هماهنگی دستگاه قضایی پلمپ شده است.

خدایاری گفت: نانوایی‌ها به لحاظ تامین غذای اصلی مردم اهمیت بسیار بالایی دارند و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این حوزه بایستی به بیشتر شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.